>

rostigt



Om man är ruskigt förtjust i rostiga saker, betyder det att man börjar bli lite rostig själv!? En liten fundering bara. Men det är bara en av de saker som gör mej lite smått "orolig".

Vad sägs om:
Att det godaste jag vet är; helt plötsligt, morsans hemgjorda sylta.
Att jag grinar så tidningen blir våt när jag läser en okänd människas dödsannons.
Att november är min favoritmånad med dimma, fukt, jorddoft och mossa.

Men att synen blivit sämre, att det dyker upp mycket vitt i kalufsen och att magen och tuttarna liksom "växt ihop" är jag inte ett dugg bekymrad över.
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Du får mig inte bara att små-le, du får mig att stor-le =)

2011-04-13 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: