>

får man

strypa kunder med kilremmar? Det känns som jag skulla vilja det ibland...Skämt åsido, men det är himla svårt! Vem kunde tro att man skulle stå och sälja maskiner och reservdelar om dagarna och "leka" proffs utan att ha en susning. Svänger mej med ord som jag inte vet innebörden av alls, hahaha! Vi fick lite skäll häromdagen av en kund, som kallade oss okompetenta...Men vi lade på STÖRSTA charmen, så nu är vi BÄST! ( eller hur Vickan..)


Mördarverktyget nr.1.
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Tur att jag inte är in till er så ofta, det låter farligt.Hoppas den som köper färgburkarna som jag satt på går att få upp, annars får ni väl bassning för det också.

2009-08-05 @ 21:10:16
Postat av: Ankan

Re Ingström: Hoppas att du fick hjälp i kassan! Då var det körigt...

2009-08-05 @ 21:14:07
Postat av: Viktoria

Är han inte nöjd nu, då ... ;) Jag förstår nu att kunderna frågar efter Lena!

2009-08-06 @ 21:40:37
Postat av: Ankan

Klart att han är nöjd!! =)

2009-08-06 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: