>

ledig torsdag

och inte vård av sjuka barnbarn, det var ett tag sen. Känner mej utvilad och mår bra. Solen skiner och jag har nyss tagit en cykeltur runt Tängesbo. Rönnarna är så fina nu så man kan bli tårögd...jag var tvungen att stanna och stå och bara titta en lång stund. Då fick jag se, det var knökfullt med mogna lingon uppe i skogen! Ooops, har jag tur så har nån varit och plocka rent där till nästa cykelrunda...Hehehehe! 
Hur skittråkigt är det inte att plocka bär? 
Jag hatar mej själv för det...
För jag älskar ju lingonsylt!
Jag kanske kan bli en bärplockare när jag fyller 50...
HAHAHA, bärplockare!!

Vilket svammelinlägg....=)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du är rolig du!! =)

2009-08-27 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: