>

sugen på nätshopping

Sitter och kollar in nätbutiker med inredning. Jag faller ju naturligtvis för den lantliga och slitna stilen, men allt ser ju precis likadant ut. Människor visar upp sina hem på bloggarna i den vita lantstilen och kallar bloggen för: Min vita dröm, Mormors hus, Smultron och grädde etc. Ingenting är ju personligt i dessa hem, allt är utbytt eller ommålat i den vita chabby chickstilen. Det är väldigt fint, det tycker jag, men det är svårt att hitta annorlunda nätbutiker med roliga inredningsdetaljer. Men här har jag hittat en: Välkommen in och bli glad!
www.anyhow.se



Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Maja

åh vad härliga grejer! hur hittar du alla webshoppar..?

2009-08-10 @ 18:46:16
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Ankan

javisst var det fina grejer, jag förstod att du skulle gilla den shoppen...;)

2009-08-10 @ 18:53:38
Postat av: Erika

Det cerisa diskstället har jag hemma! =D Å jag var sååå nära att köpa rosa korgar. Gud va mysigt att servera hemgjorda hamburgare och hemgjord pommes i dem!

2009-08-10 @ 20:21:34
Postat av: Ankan

Re Erika: Med ett rosa diskställ vill du väl diska jämt...? Korgarna var ju så söta! Jag tänkte på husvagnen...;)

2009-08-10 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: