>

sommarsummering

Nu känner man att det händer något..Med naturen och kanske med en själv också. Ett lugn och kanske ett litet vemod, absolut ingen sorg som jag brukar känna annars på sensommaren. ( undrar om det har att göra med Kretaresan..)

Dax att summera sommaren 2009:

Badat ganska många gånger, faktist...
Grillat massor av gånger!
Druckit mej less på Rosé...( bra gjort, Ankan! )
Suttit i röda solstolen, mycket!
Bott i husvagn i tre veckor, underbart!
Inte spelat Kubb en enda gång, suveränt bra ordnat...
Rökt mååånga cigariller med café cremesmak!
Ätit två glassar! Stolt!
Träffat barnbarnen jättemycket!
Druckit frukostkaffet under äppelträdet ett antal gånger.
Läst sjukt många veckotidningar...
Läst en pocketbok, Bitterfittan...
Cyklat många gånger på min fina Emma!
Gjort den årliga Tallinresan.

En bra sommar så här långt, än kan mycket hända...
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken kanonsommar!! :-)

2009-08-11 @ 23:17:04
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Maja

härligt=) Jag känner inte heller nån sorg, det MÅSTE bero på resan..

2009-08-12 @ 09:18:12
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Sörenstam

Du "GLÖMDE" golfrundan med mig vännen!!! Varför, undrar jag???

2009-08-12 @ 20:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: