>

är julen slut nu?

Tog en promenad i snövädret. En tänkarpromenad. Tänk vad en promenad kan rensa hjärnan egentligen. Allra bäst i småstorm, regn eller snöväder. Idag kom jag på att det behövs in mera romantik i sovrummet. Stackars Åke! Ja, det blir ju han som får börja måla och dona igen. Alltså jag tänkte inte ordagrant utan lite mera inredningstänk...
Först ska spegelbyrån målas om. 50-talet ska bort och bondromantiken in! Ska ge bort vissa delar av inredningen till en som kör 50-tal rakt av...Två kommoder ska inhandlas till sängbord. Tänk om jag skulle hitta två gamla...;)
Har även kommit på hur jag ska pimpa sänggaveln!
Ett vitt virkat sängöverkast kanske man kan hitta på Tradera.
Men jag får nog lugna mej lite för än är väl inte julen slut? Eller!?


Märkas bör att jag använder västen även dagtid. Jag tänker på bilisterna! Det kan bli dyrt för dom att köra över en byfåne. Det finns inte så gott om dom längre...

Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Är du byfåne för gula västen ? Då är du inte ensam.

Ni är en hel klase byfånar, så du är i gott sällskap.

Önskar att jag kunde hänga med, väst har jag som det står Mellanskog på, den skulle passa dej som gör reklam för skogen.

2009-12-28 @ 18:01:30
Postat av: Viktoria

Nämen Ankan, ska du måla om (läs: förstöra) gamla möbler...;) Erkänn att du blivit smittad av "The White Ladies" på jobbet!! hihi

2009-12-30 @ 11:30:59
Postat av: Ankan

Ajajaj, inte måla om fiiina gamla möbler! Det är därför jag ger bort vissa istället för att förstöra dom med målarfärg!

Min gamla spegelbyrå har jag ju redan förstört...lutat av!

2010-01-02 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: