>

dagarna går...

...inte långt kvar till jul nu. Var till Valbo igår med päronen och shoppade lite. Sov middag i två timmar när jag kom hem...Socialterapin tar på krafterna...Idag ska jag ut och plocka lite enris tror jag. Kan bli lite enkelspårigt med bara granris överallt. Ikväll kommer Sara, Ivar och Lilly och sover över. Sara åker iväg själv och julshoppar på onsdag och barnen blir kvar hos oss. Mysdag med andra ord! Får se hur många timmar jag får sova middag efter den dagen...hihi!



En liten gran full med kottar efter "guppvägen".
Noteras bör att en av mina innegranar med roten kvar håller på att utveckla både nya skott och kottar!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Vacker bild, men undrar om den är tagen i dag?

2009-12-08 @ 17:35:58
Postat av: Ankan

Nej, så där fint väder var det inte idag...men i förra veckan!

2009-12-08 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: