>

...och så kom snön...

Lagom finns inte längre, verkar det som. Det var ju sommar tills igårkväll. Sen PANG, vinter direkt! Tur att julgranen är kirrad, hihi!

Jag har gjort veckans goda gärning idag. Skjutsat min goda granne Vanja till tandläkaren och väntat på henne då hon gjorde sin lååånghandling...att offrat två timmar av min evinnerliga fritid för en god sak känns bra.

Åke har börjat jobba lite denna vecka. Det känns som attt det blir mera ordning på dagarna nu. Ska knåpa ihop en tårtbotten, tror jag. Födelsedagskalas på Bruno Liljefors tomorrow...

See You!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Fy, fn sa Vanja om snö, i dag håller jag med, har varit ute och motionera ryggen tre gånger och fler lär det väl bli.

Det var inte därför jag skickar kommentar utan för Åke, jag blev varm i hjärtat.Kramar till Er!

2009-12-15 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: