>

slavdrivare



Nu börjar det krypa i kroppen på den sjukskrivna Ankan...Idag satte jag gubben på att skura ugnen. Sen då? Det kommer nog att bli långa dagar fram till 23 januari. Tänk om det blir ännu längre!

Frysen rymmer nog på sin höjd en kakburk och kanske en mjuk pepparkaka till...

Blir nog en sväng fram på byn idag. Det skulle vara för svårt om jag tex glömde bort hur man hälsar på andra människor. Eller hemska tanke, hur folk ser ut...Om dagarna ser jag mest en grånad gubbe och de tre rådjuren Knatte, Fnatte och Tjatte. De sistnämda har jag fortfarande liite svårt att kommunicera med.

Det gick att baka med 1½ hand!

    

(men nu gör det jäädrans ont i "friska" handen...så dumt, så dumt!)


Postad i: Allmänt Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Hur kunde du vär så dum då?

Men fina ser dom ut.

2009-12-03 @ 12:50:13
Postat av: Maja

dummer! du kan ju alltid åka till uppsala och låna ut bilen till en storhandling;)

2009-12-03 @ 13:15:32
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Mattias

Det finns plats i vår frysbox ;-)

2009-12-03 @ 15:47:59
Postat av: Micke

Har ni kött i frysen? jag kommer gärna och äter!

2009-12-03 @ 21:41:27
Postat av: Ankan

Sorry Micke, mest bröd... ;)



Mattias: Har nog överansträngt tummarna lite, men det kanske blir bättre!

2009-12-03 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: