>

doktorn

...ska nu skicka mej på röntgen av mina tummar för tredje gången. Det finns ju redan plåtar så det räcker! Det är ju inte precis som om artrosen blivit bättre...Men vad ska lilla jag säga...som snällt satt och väntade en timma för att få komma in till tant Doktorn. Fick iallafall pengarna tillbaka som plåster på såren! Inte illa, det hade jag verkligen inte räknat med.

Har ätit jättegod köttsoppa med klimp till middag! Tillagad i "Mångsbo Sopp & Klimpfabrik".
GÖTT GÖTT!

Klimp är en mycket underskattad delikatess. Jag vill ha den kall med en toutch av bittermandel, serverad bredvid soppan. Många vill däremot ha den ikokad i soppan, men det blir lite för "jolmigt" i min smak....
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: ysso

Delar helt din åsikt om klimpen, den skall inte

koka i soppan. Tyvärr har jag inte ätit soppa med klimp på många år. Kanske finns det på Teneriffa?

2009-02-12 @ 18:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: