>

då kom den...

...idrottskadan som vi elakingar väntade att dom värsta "stegräknersen" skulle råka ut för...jag hade väl kanske inte riktigt räknat med att det var mej den skulle drabba... Vet inte om det är alla mina kvällspromenader eller 25kilos saltsäckarna som jag bollade runt med ikväll som är orsaken, men satans ont har jag iallafall i höften och ner i benet. Stånkar som en gamling bara av att förflytta mej i soffan....Jag blir så arg! Men med Heatsalva på inatt ska det nog gå att få ihop 12000 imorgon, eller inte...:(

3206 steg hittills, fler kommer det inte att bli...attans vilket bottennapp...
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, så går det.. Tanter ska akta sig för att gå ut för hårt hehe=)

2009-01-22 @ 21:34:27
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Ankan

Re Maja: Pasa dej du så du inte får tennisarm av allt virkande! ;)

2009-01-22 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: