>

barnvårdare

Ledig dag idag som spenderats i Sala hos sjuka barnbarnen. Det är så mysigt att vara dagmormor, trots att dom är sjuka...Men det var inte så farligt. Nån mystisk feber i två dagar sjuka. Vi har sjungit, läst böcker, kollat på tv, fikat, gjort våfflor, haft djupa samtal om hjärnans funktion och om människornas utveckling från istid till nutid...Vad säger man...Lilla vän, mormor tyckte inte att det var så coolt att plugga, hon läste två år på gymnasiet till typ hemmafru...Då det visade sig att jag hade problem att förklara det hela, fick jag till svar: Min pappa vet JÄTTEMYCKET om hjärnor!

      

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha! Undrar jag var pappan har lärt sig det... Han har ju också pluggat till hemmafru... ;-)



Ivar tyckte att det var jättebra att ha mormor här idag. "Jag fick glass som medicin!"

2009-07-30 @ 23:05:24
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Viktoria

=)

2009-07-30 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: