>

Loppis

Hittade 24 stycken väl inbakade, men fräscha, små plåtformar som man gör småkakor i på loppis vid Sala Silvergruva. Lite surt men tanke på att vi kastade massor av sådana när vi röjde ur Astrids och svärmors lägenheter...Men nu ska jag försöka mej på att baka Mandelmusslor till de kommande högtidsdagarna i familjen. Jag har hittat ett recept där dom använder mandelmassa istället för skållad och mald mandel. Väldigt smidigt, tycker jag, för mandelkvarnen och jag har aldrig varit några goda vänner... 



Sala Silvergruva antik och loppis. Älskart!! Vi var dit två gånger...



Får väl se om mina blir så här snygga...
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vill åsså gå på loppis!

2009-07-16 @ 23:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: