>

helgen i korthet

Tur var att vi hade en flaska skumpa hemma...det blev en förlovningsskål!



GRATTIS MAJA & MICKE!

     

   

Egentligen så hade vi tur med vädret , det kom någon skur, men vi blev inte blöta. I tältet var det varmt och gott, Lars infravärmare gjorde susen. Lite ont i kroppen efter dansen på senheten, tur att det inte blev någre bilder från den! ( iallafall inte med min kamera...) Idag har jag städat undan de sista resterna av festen iform av en hög av chilinötter under våran säng ...ja, ja man slutar aldrig att förundras..;)
Tack alla som ville komma. Jättekul!!



 

Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket för en väldigt trevlig midsommarfest.

2009-06-21 @ 18:27:37
Postat av: Anonym

Tack för en kanonkväll! Är det nu jag ska berätta att jag har filmat din dans?? ;)

2009-06-21 @ 18:38:59
Postat av: CaRu

Instämmer till fullo !

2009-06-21 @ 21:54:02
Postat av: Viktoria

Men STOOORT GRATTIS TILL MAJA & MICKE!!

2009-06-21 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: