>

ischias och nyslaget hö

Var är alla våra matdosor?? Tog cykeln hem till Martin, där hittade jag ett tiotal...undrar hur det gått till...
När jag cyklade över offerbo hade dom nyss slagit hö där, det doftade gudomligt! Inte utan att jag blev lite småhungrig igen..;) Min ischias blev ju inte bättre efter midsommaraftonens dans. Idag har jag haft stora problem i vissa lägen. Men att stå och gå har gått riktigt bra. Känns faktist skapligt nu efter cykelturen, bra att få sträcka ut ordentligt.
Sitter och slökollar på Allsång med Lotta Engberg, vilket skitprogram, har redan bestämt mej för att såga det...Barnsligt av mej kanske, men jag klarar inte av det där tokklämkäcka också bingo till på köpet... Imorgon blir det riktig allsång! 



Nyslaget hö i sommarkvällen!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: