>

drog till Sala

Ledig fredag igen, underbart! Hade frissatid klockan 10.00, endast klippning så det gick fort. Upptäckte något riktigt läskigt..Många av mina blekta slingor saknade utväxter, dvs att dom var så gott som vita enda ned till roten...Med andra ord: Jag är riktigt jäkla gråhårig!
Drog vidare till Sala, till mina små busfrön...Lilly var lite halvdålig, det visade sig att hon hade över 39 graders feber, lillpluttan...Men vi hade iallafall en mysig efrermiddag!
Sitter nu i soffan tillsammans med gubben, lite gott vin, oliver och Let's Dance. Måste säga att Morgan Alling är helt otrolig, hoppas att han vinner!!!
( Vinner Wahlgren så ser jag inte på detta skitprogram en säsong till!)
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Vi tycker nog ganska lika sv folket, rätt par försvann.

2009-03-07 @ 08:19:13
Postat av: Viktoria

Du kan fortsätta titta!



Häftigt med dator i knät??

2009-03-07 @ 09:52:09
Postat av: Ankan

Re Viktoria: mm, fast lite otrevligt mot mitt sällskap...;)

2009-03-07 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: