>

fredag

Ingen ishockey! Jag är jätteglad att äntligen få se "Så ska det låta" igen. Kollar i TV-tidningen och till min stora glädje så gästas programmet ikväll av min stora idol Pernilla Wahlgren och hennes söta bror! What, ska jag gå isäng eller ta en cykeltur, det är frågan!? Kanska dra i mej hela Bag in Boxen, hahahaha....

Har iallafall haft en bra ledig dag idag. Städat lite och fixat inför helgen. Sara med familj och svärföräldrar ska komma imorgon och sova kvar till söndagen. Har förberett lite mat och en femkamp...Hoppas på vackert väder!

En bra helg önskar jag Er allla!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sara

Snart kommer vi!!!! Hoppas på en riktigt bra femkamp, med ett riktigt rättvist poängsysten!!!! :-D

2009-05-16 @ 09:48:27
URL: http://liva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: