>

info

..från mitt besök hos trevlige Dr.Tomas Haapaniemi. Beslut har nu tagits om att operera min Tumbasarthros på vänster hand. Jag har själv tagit  beslutet...Usch,  jag blir helt darrig när jag tänker på det. Det ska ske inom tre månader, men eftersom det kommer att bli mitt i semesterperioderna så blir det nog inte först i oktober. Om inte det kommer ett återbud förståss...Var hur kaxig som helst och ställde mej på återbudslistan...hur tänkte jag då?? Ville jag impa på doktorn, eller what? Ja, ja, så ligger det till iallafall. Har fått hem en folder om hur operationen går till, men den har jag inte vågat titta i än...Läser jag den ikväll kan jag nog inte sova...

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Var inte ängslig stumpan, du hinner inte blinka så är det klart.

2009-05-05 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: