>

vi har elvärme...

men Åke har blitt galen och hade jag inte hejdat honom i tid så vet ingen hur det hade gått...Men nu har kaminägarna i Sala bara att komma och ta för sig...Ska sanningen fram så blev det ljust och fint vid "lekstugshörnet" och träden var halvtorra så dom behövde verkligen tas bort. Jag tycker att det är otäckt med trädfällning så jag vågade inte titta...men jag tänkte att om jag hör motorsågen så måste han ju vara vid liv...tills jag kom på att han kanske har sågat sig i benet, eller fått trädet över sig och sågen ligger brevid och tokrusar av sig själv...då blev jag tvungen att kika ut genom fönstret lite grann.. ibland..;)



    
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ojojoj! Vilken sort är det på sågen förresten?

2009-05-24 @ 22:15:01
Postat av: Ankan

Re Viktoria: HUSQVARNA!!

2009-05-24 @ 22:23:28
Postat av: Viktoria

Aha! ;)

2009-05-24 @ 22:45:20
Postat av: Sara

Jäklar vad vi ska elda i vinter!!! ;-)

2009-05-25 @ 17:21:23
URL: http://liva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: