>

ingen TV före 17

Det är regeln som denna försoffade Anka har instiftat. Sen börjar det...Förkväll, Gokväll, 2½ män, såpor, serier och en långfilm på senheten. Alltid med laptopen till hands i soffan. Vad trodde jag då...att jag skulle höststäda kåken eller gräva dränage runt husgrunden. Är man sjukskriven så är man ju sjuk! Men jag känner ju mej inte det! Mycket frustrerande.

Morgondagens stora happening är att päronen ska skjussa in mej till Ackis för att byta gips! Vem kunde tro att detta skulle få mej att jubla av förväntansfull socialglädje...

På torsdag kanske jag ska ta bussen till Sala. Om jag vågar, det kanske blir för mycket. Jag måste ta det lugnt så jag inte tar ut mej socialt...

Godnatt, nu är det nog dags för kvällsfilmen. Dödligt Vapen 47, typ.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: