>

mera nostalgi...


Här kommer några underbara bilder fyllda med minnen. Jag har ingen scanner, så bilderna är avfotade med kamera. För att slippa använda blixt har jag gillrat upp en massa lampor runt om som bara rasar ihop hela tiden...grrrrr!


Från vänster: EvaLena, Anders, Lars, UllaMia. På semester uppe vid Dombergs sommarstuga i Älvdalen.


Här sitter UllaMia vid dynghögen i Viby och njuter av doften...vi var galna i hästar då...


UllaMia och Eva vid vårt hus på Nygatan, som inte hade blivit asfalterad än...Jyssta brallor, Mia...hehe!

GRATTIS ULLABELLA!

Btw, imorgon ska mitt gips bort! Underbart!
  
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Ullabella

Tack så mycket - ha ha ha nu fick jag väl igen, brallorna tex är mycket snygga!! kanske är moderna igen(varf´ör har jag mössa? Den brukade jag ju gömma i din brevlåda)

2009-11-29 @ 17:49:21
Postat av: Anonym

2009-11-29 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: