>

angenänt jobb

Vi städade en skrubb häromdagen och hittade massor av leksaker! Majas alla My Little Ponnies och Polly Pockets. Nu har jag tvättat och skurat alltihopa och ser fram emot Lillys min när jag plockar fram hela högen...Det är kul att det finns leksaker sparade, konstigt att jag inte kastat dom, jag som älskar att kasta. Ivar är mest förtjust i alla gamla spel och pussel, trots att det finns massor av lego och konstiga gubbar efter Martin.



Känner du igen hästarna, Maja?
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Maja

Åååh.. min coola rullskridskoponny! å den vita bruden.. Är det den där som luktar typ kokos som står där bakom också? Oj, jag & Lilly kommer att leka med dom där du:)

2010-04-21 @ 13:42:22
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag känner igen den med rosa man, längst fram... Den mest sönderkammade... ;)

2010-04-21 @ 20:39:22
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Ankan

Ja, dom ser lite tuskiga ut i manarna, men dom är ju nybadade! ;)

2010-04-21 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: