>

heeelg!

Verkligen skönt! Känner mej trött, slutkörd och pissig....Längtar efter en hemmadag helt solo utan krav och måsten. Bara sova, slappa, läsa veckotidning, hänga tvätt och dricka kaffe på bron. Det är sånt jag gillar.

Det märks att våren är här nu. Kunderna i butiken börjar bli ettriga. Träoljan flödar, nya knivar till klipparen ska inhandlas och årsveden ska kapas, dvs stor efterfrågan på bensin och sågkedjor...Hihi, vilken bransch man kommit in i...

Idag har jag generat en kund som ville köpa pyttelite färg genom att tipsa om vilka grannar han kunde gå och få "doppa" lite hos... ;)

En gladsak: Jag har köpt en jättefin gammaldags utesoffa som vår granne Leif i Offerbo tillverkat! Den ska målas vit och ställas under högfönstret på lusthuset. Bild kommer!

Ha en trevlig Valborg mina vänner!



Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: