>

ledig torsdag

Det känns lyxigt! Fast det går bättre med soppdieten när man jobbar...Än har jag klarat det bra. Kryddar soppan lite olika varje gång så det blir lite omväxling. Soppa, vatten, frukt och grönsaker hur mycket och hur ofta jag vill. Kan inte säga att jag är hungrig precis...



Idag har jag styrt upp inne i lusthuset. Tagit fram och planterat om dom sista "pellarna" och sått vit Tagetes, Törnrosas kjortel, frön från blå Iris och Busktomat.





Nu börjar snön försvinna med väldig fart. Trodde den skulle ligga kvar till midsommar härhemma... Det är så roligt att gå runt och titta på allt som spirar efter denna långa, långa vinter. Vilken kraft naturen har! Allt bara bökar sig upp ur jorden, upp mot ljuset, upp mot värmen och upp mot VÅREN!
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

törnrosas kjortel heter blomman inget annat

2010-04-08 @ 14:41:17
Postat av: Anonym

törnrosas kjortel heter blomman inget annat

2010-04-08 @ 14:43:32
Postat av: Ankan

hahahahaha ändrar direkt!!

2010-04-08 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: