>

vad säger ni...



Det kom en kund in och vill beställa en halvmask i strl. s/m. Hon skulle ha den när maken och hon åker på bilbingo. Hon är nämnligen allergisk mot lösningsmedel och maken vägrar att byta ut sin "duttpenna" mot en vattenlöslig variant. Kvinnan ska alltså sitta med denna mask på sig i bilen pga att mannen vägrar att byta penna!?

Vad kan man tycka om detta....

* Be mannen flyga och fara!
* Vill hon göra en markering i det tysta genom att sätta på sig masken...?
* Har hon ingen annan att åka på Bingo med?
* Varför inte helt enkelt skippa Bingo!

Vad tycker ni?
(jag är helt säker på att "hon" inte läser denna blogg)
Postad i: Allmänt Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tror hon vill göra en markering i det tysta. Så skulle jag ha gjort:)

2010-08-15 @ 00:17:45
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag hoppas också att det är så.....

2010-08-15 @ 09:36:30
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Be gubben flyga och fara!!!

2010-08-15 @ 12:46:57
Postat av: Ankan

SANT!

2010-08-15 @ 13:39:37
Postat av: ullabella

Ja vad ska man säga... Finns inga ord för sånt där. Men ut med karl bara!!!

2010-08-16 @ 06:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: