>

utsikt från kajen



Det är fint med snö, det måste jag erkänna. Det är kylan som är värst. Det beror förstås på att jag hatar att klä på mej. Tjocka bylsiga vinterkläder är det värsta jag vet. För att inte tala om mössor...Tänk så många fighter mamma och jag hade under min uppväxt pga mösshatet. Det gick så långt att mina kompisar kom lite tidigare innan skolan för att se oss "slåss" ute i hallen. Om mamma vann (vilket sällan inträffade) så åkte mössan ner i brevlådan minuten senare!
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: ullabella

ha ha ha! Kommer ihåg det där! Min mössa hamnade ju också i din brevlåda ...tills man skulle hem igen:)

2010-12-18 @ 21:45:33
Postat av: Ankan

Hahahaha, undrar om vi någonsin fick nån post på vinterhalvåret... ;)

2010-12-18 @ 23:05:50
Postat av: Milla

Du var nog riktigt envis när du var liten...lite har väl gått ur men du är bra envis nu oxå!

Kram kram



PS: Jag har inte sett någon mössa i vår postlåda utanför butiken iallafall...fniss fniss

2010-12-19 @ 19:36:25
Postat av: Ankan

Milla: Inte mycket som har gått ur... ;)

Jag blir dock ständigt påmind om detta, ty "lillfisan" har ärvt mormors humör och envishet...hihi, stackars föräldrar!

2010-12-19 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: