>

februarifrulla



Just nu är min favoritfrulla knäckemackor med mjukost, rökt kalkon och senap. Till detta en stooor cafe au lait. Det är underbart att slippa ha taklampan tänd för att kunna läsa tidningen. Solen skymtar bakom trädtopparna och talgoxarna har börjat sjunga sin muntra och ettriga vårsång. Det enda smolket i bägaren är problemet med mina progressiva glasögon...Är det verkligen meningen att jag ska gå runt i en ständig dimma!? Något måste vara fel...Antingen på mej eller på glasögonen. Imorgon är det jag som åker till Bengt och hör vad han tror! (Risken är nog stor att det är mej som det är fel på...)
Postad i: Allmänt Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Sara

Läste fel först... "februarifylla"....

2010-02-11 @ 10:58:45
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Ankan



Jag förstår att du är lite partysugen nu... ;) Hihi

2010-02-11 @ 12:03:33
Postat av: Milla

Snälla, gör inte bort dig!

Du kommer att ångra dig sedan, det vet vi... ;)

2010-02-11 @ 12:58:36
Postat av: Helge

Mitt råd: Stoppa ner glasögonen i väskan!

2010-02-11 @ 19:29:24
Postat av: Ankan

Hahaha, Helge! Ja, dimma eller helt svart det är det som är frågan...

Men det valet har ju du redan gjort... ;)

2010-02-11 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: