>

hittade

- en cd-skiva från ExtraFilm med en massa bilder från sommaren 2003. Bilderna är tagna med en "vanlig" kamera, ej digitalt.

Håll till godo:


CrossCart på Öland 2003.


Öländska allvaret. Så blank och fin Vectran var...


Maja och Mika (som skulle tälta) flyttade in i vår stuga...Jag fick sova i utdragslådan under sängen...


Martin fyllde 20 år. Här med "småkusinerna", Elin och Lisa.


Här är vi på Åland. Nedanför trädet låg det en stor bajskorv...dom var livrädda att hoppa ner.. ;)


Eckerö kyrka på Åland. Åke som hatar alla mina kyrkbesök, satt kvar i bilen...
Vi blev välsignade av "pastorn"... ;)


Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: ullabella

Oj Annica! Jag besöker också kyrkor dit vi kommer;) Brukar gå in och tända ljus för de mina

2010-02-15 @ 17:28:46
Postat av: Ankan

Vad roligt! Det är så vackert och rofyllt, jag brukar bara sitta och titta. Synd att man inte "går i kyrkan" mera aktivt.

2010-02-15 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: