>

SLUTA SNÖA!!!



Teneriffa i mars 2009.

Mannen är hemma och mår bättre. Ska äta antibiotika i många dagar, så nu jäklar ska det väl ge sig hoppas vi!

Hoppas även på att det ska sluta snöa. Att vi får ha snön kvar i någon månad till kan man väl stå ut med, men inget mera av den vita varan, det räcker nu! Var tog dom underbara soldagarna vägen, när det droppade av taken och talgoxen hade vår i strupen?

OS är väl trevligt...Jag har tittat på Anja faktist. Vilken kämpe! Men mitt OS-intresse stannar nog där. Skidor på längden är väldigt rogivande att höra i bakgrunden när man gör något annat. (typ ligger och blundar i soffan...) Jag bara älskar att höra Jakob Hård's röst!

Med mycket större intresse sitter jag och läser researrangörernas solresemål. Har många små pärlor på min favoritlista...

TREVLIG HELG på Er!
Ta det lugnt i skidpåret! (även om loppet körs i TV-soffan)
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: ullabella

Mitt lopp är också i min soffa med en härlig mjuk stor filt över mig... en stund innan flickbruset kommer... sån´t e livet. Kram Dig:) Hälsa L-Å

2010-02-19 @ 18:02:21
Postat av: Milla

Solresor är alltid kul att titta på...

Ligga på soffan och kolla os och äta chips det är os det ;)

2010-02-20 @ 18:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: