>

julgransplundring

Idag har jag haft julgransplundring i min ensamhet. Riktigt sorgligt var det att skiljas från mina fina granar. Men that's life, det är bara att bita ihop och gå vidare mot nya mål. Det nya är: Äppelkvistar! Har hittat ett gammalt vildäppelträd som jag ska ut med sekatören och knipsa lite på...


Stackarn blev alldeles isig i barret av kylan...


Det bjöds på "nyttigfika" och en sprillans ny Amelia!

Mitt klättrande i äppelträdet, med sekatören, slutade med att all snö från trädet hamnade innanför jackan...
Det kändes lite friskt! ;)
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: ulla-bella

Så där ser mitt bord också ut:) Med en sprillans Amelia!

2010-01-13 @ 18:45:02
Postat av: Maja

men...skorpan var väl inte så nyttig va?;)

2010-01-13 @ 20:27:01
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Ankan

Skorpan var ju så liten så jag trodde att ingen skulle se'n.....

2010-01-13 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: