>

kom igen nu!



Ljuset är "på gång", krafterna likaså. Önskar att jag även kunde tillägga konditionen, men den jobbar vi på...Var till min handkirurg igår och nu börjar jag jobba på tisdag! Underbart skönt! Till en början bara till hälften, men ändå lite mera ordning i tillvaron. Man blir verkligen förslappad av att gå hemma. Jag trodde att jag skulle ha självdisciplin att åtminstone komma upp i tid på morgnarna, men icke...Sen blir det tv'n och datorn till långt in på småtimmarna...usch och fy, nu ska det bli ordning igen!

Imorgon blir det mormor & morfardag i Sala och vidare på hotellweekend i metropolen VÄSTERÅS! 
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Sara

Aha, är det dags nu?!

2010-01-21 @ 13:30:37
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: ulla-bella

Men vad härligt det låter! Ha det så skönt:)

2010-01-21 @ 18:06:47
Postat av: Milla

Snälla Annica, de har nya på Stenborgs till våren.

De där såg inte roliga ut....;)

Skicka ut dem till rådjuren

2010-01-21 @ 21:27:27
Postat av: Ankan

Hahahaha, Milla vänta du! ;)

2010-01-21 @ 22:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: