>

mina skyddslingar




Knatte & Fnatte käkar pepparkakshussmulor under äppelträdet. Dom får säkert en sockerchock till kvällen...Men i komposten finns det fräscha hyacinter attt knapra på som kanske innehåller lite vätska. Hur får dom i sig vätska egentligen, räcker det att slicka i sig lite snö då och då? Svar önskas från någon av mina jägarvänner! Potatisskal, äpplen, halvruttna apelsiner, grönsaksrens måste väl vara bra för dom att äta, eller? Finns det något mera som jag kan lägga ut?
Fast egentligen kanske det inte är någon idé, för vad är det som hänt med Tjatte!? Han kanske ligger välgödd, av Ankan, i en frysbox vid det här laget.
That's life...
Postad i: Allmänt Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Vilka sötisar! Men är jag påverkad av thailuften eller de har som gubbar på ryggen...? Ser verkligen spokey ut!!

2010-01-09 @ 14:51:31
Postat av: Ankan

Re Vickan: Det vita som rådjuren har på ryggen är what we in sweden call: SNOW!!! ;)

Absolut att du är påverkad, men av vad vet jag inte...hihi

2010-01-09 @ 15:55:05
Postat av: maja

akta så dom inte börjar tugga på sladden som ligger där..

2010-01-09 @ 18:26:14
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Ankan

Grillad Fnatte till middag vid nästa besök då...nej, huga så hemskt!

2010-01-09 @ 22:07:06
Postat av: Milla

Vi säljer mat till dem i butiken.... men du kanske har glömt vad vi säljer nu för tiden gumman.... ;)

2010-01-10 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: