>

...då så

...var man medelålders då. Min födelsedag blev precis så enkel och trevlig som jag hade föreställt mig. Champagne till frukost av maken. Skattletning när barnen och barnbarnen kom. En liten fika i trädgården och pizza och vin till middag...En toppendag med mina kära och fina föräldrar, barn, mågar och barnbarn.



Vid lördagkvällens fest med familj och fina vänner låg min kamera hemma i säkert förvar...festbilder kommer säkerligen att figurera både här och där...
 
Ett stort varmt TACK till alla som förgyllde min dag!
Jag älskar Er!
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: V

Vilken otroligt god buffé du lagat, för att inte tala om efterrätten...=D TACK för att vi fick komma på din mysiga fest <3 KRAM!

2010-07-26 @ 14:58:46
Postat av: Carina

Instämmer med föregående ;)

2010-07-26 @ 19:22:24
Postat av: Ankan

Tack själva!! KRAM!

2010-07-26 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: