>

snart semester!

Tänk vad man längtar till semestern varje år. Då ska vi göra det och det kanske det. Sen kommer dom fjuttiga veckorna och vips så är dom borta...Den vackraste tiden är ju faktist nu, före midsommar, när allt är grönt, friskt och frodigt. Kvällarna är gudomligt ljusa, om än lite kalla, men det finns ju fleecejackor. Vi måste passa på att njuta NU!
Dom bästa dagarna är hemmadagarna när man kan springa ut och in, hänga tvätt, dricka kaffe, plantera blommor och bara njuta och vara lat... I love it!

Men, jag ska också försöka att:
* Husvagnscampa
* Hotellövernatta i Söderhamn
* Ta en Ålandstripp
* Dricka många svala drinkar
* Ha en liten fest
* Shoppa
* Vila
* Bada


Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Sara

Och kom ihåg att ni ska ha sommarbarn en vecka också.... ;)

2010-06-10 @ 07:34:42
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Ankan

Har förträngt det.... ;) Nejdå, det betyder bada, spela spel, äta glass och spela boccia!!

2010-06-10 @ 18:52:29
Postat av: Sörenstam

samt spela minigolf!!!!

2010-06-10 @ 22:15:32
Postat av: Ankan

Sörenstam ska vi spela "skiten" ur i minigolf... ;)

hahahahaha! jag kan inte sluta skratta...hihihi

(fast jag vet att jag ALDRIG har nån chans..)

2010-06-10 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: