>

lördag



Vackra tulpaner köpte jag till gubben och mej idag! Han kom hem från sjukhuset igår med en helt packe antibiotikatabletter, igen. Tredje gången gillt...



De allra vackraste servetterna fick jag av två fina vänner. Kanske för att jag var lite avundsjuk på deras lilla tripp... ;)

Melodifestivalen ikväll. Darin Anna kommer att vinna.
En lugn och skön hemmakväll ska det bli, i varsitt soffhörn. Jag känner mej helt utslagen. Börjar antagligen slappna av nu när Åke kommit hem igen. Kommer troligen att däcka i soffan innan röstningen är klar...Därför känns det ju himla bra att veta redan innan vem som kommer att vinna...
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: ulla-bella

Där har du fel Annica! Det blir faktiskt Anna Bergenhal som vinner i år. Hälsa L-Å att nu får han inte bli sjuk nåe mer! Kram till Er

2010-03-13 @ 18:39:35
Postat av: Ankan

Vi får väl se...( Anna är jättebra, men kommer ej att vinna...)

Jag ska hälsa Åke det! =)

KRAM!!!

2010-03-13 @ 18:53:00
Postat av: Vickan

<3 det räckte inte ända fram... får hem en besviken dotter snart...vad är väl en vinst i en sketen Melodifestival...? ;)

Hoppas Åke mår bra efter alla omständigheter

<3 kram på er båda <3

2010-03-14 @ 11:46:33
Postat av: Ankan

GRATTIS UllaBella! Du tippade rätt...får känna mej besegrad...;)

2010-03-14 @ 16:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: