>

magkatarr och vårtrötthet



Min mages insida känns ungefär så röd som solnedgången över Ginka häromkvällen. Varje vår som en tidsinställd bomb börjar magen göra uppror. Ska man gräva ner sig några veckor eller gilla läget och knapra Novalucol och Omeprazol, det är frågan. Jag väljer naturligtvis det sista alternativet. Risgrynsgröt, havrevälling, skorpor och varm mjölk med honung är vad magen suktar efter...Pizza, tacos, rödvin och apelsinjuice skulle få mej att spruta eld! Bra på sitt sätt också då man tydligt kan höra vilket är nyttigast...

Lunka på, lunka på....
Till påsk är jag nog bra ändå...
Hopp mor Annica...
Hopp mor Annica...
Hopp min lilla Annica...
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild!

2010-03-24 @ 21:55:05
URL: http://liva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: