>

ny inneboende...

   

Hos mormor får man ta kvällsfikat uppe på köksbänken, och dricka mjölk ur espressokoppar. Många koppar blir det...

Vi hämtade Lilly i går eftermiddag. Hon ska vara här några dagar. I natt har Lilly, mormor och Milton sovit i dubbelsängen. Den sistnämnda är en docka som är mycket viktig! (lite ugly kan jag nog tycka, men det är ju inte utseendet som räknas...han är säkert snäll...)

Klockan är 6.30, frukostäggen är redan kokta...tack o lov att Barnkanalen finns! ;)
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Sara

Myspys!

2010-03-05 @ 09:32:19
URL: http://liva.blogg.se/
Postat av: Vickan

Det är sånt man har mormor och morfar till=)

2010-03-05 @ 09:54:04
Postat av: Lisa

Tusiken! Jag som tänkte komma till dig idag, blev lite för bekväm i vår sköna soffa när jag äntligen orkat mig upp ur sängen.. Typiskt!

2010-03-05 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: