>

veckans Solrosfynd



Små minisaker. Liten såssnipa 25 kr, silverfat 5 kr, litet fat 10 kr.

Förra veckans fynd kom inte med på bild...Det var en påse med My Little Pony (10 st) för 40 kr.



Fick även hem mitt fina sadelskydd från Syster Lycklig idag! Nu ska min Emmacykel bli lite pimpad!

Åke kommer hem imorgon. Inte mycket har hänt...Han äter antibiotika igen, förståss. Den inflammerade blåsan minskar för varje gång som han har ätit medicin, det låter ju positivt. Så vi får väl se hur många gånger till det blir innan den är helt borta...Men detta ska iallafall följas upp ordentligt nu, vilket det inte alls har gjort tidigare.
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Ingström

Skönt att han är hemma igen och att dom följer upp honom.Vi var ju också på Solrosen men gjorde inga fynd, tyckte vi hade så det röcker till slutauktionen ändå.

Kram på er!!!!!

2010-03-11 @ 16:18:01
Postat av: Milla

Skönt att han kommer hem!

Vad kostade tändstickorna? ;9

Tänk vilka fynd du gör ;)

2010-03-11 @ 20:00:22
Postat av: Maja

det är ju sen sån där jag ska sy!! fan.. kanske ska beställa en då, min singer går ju sådär

2010-03-11 @ 20:59:49
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Ankan

Milla: Tändstickorna var gratis!!!

Maja: Vi ska absolut sy såna, den är i galon. Bra när det regnar och sadeln är blöt!

2010-03-11 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: