>

det vackraste!







Tisdagspromenaden blev en liljekonvaljefrossa! De vackraste och underbaraste av blommor! Å vad man vill njuta av den här tiden. Känner faktist att man hinner njuta lite mera nu när man inte har skolbarn längre...då var maj månad ett enda stort stress av allt som skulle göras med klasserna innan skolavslutningen.

En tanke som slog oss när vi tittade på varandras buketter; så olika man plockar! Det kanske skulle finnas bukettanalytiker, som kan analysera hur man är som person genom att titta på en plockad bukett. Stor och yvig, liten och kompakt eller hög och ståtlig...Som din bukett är skall Du ock varda!

Ut i konvaljeholmarna och njut!
Postad i: Allmänt Kommentarer (5)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Nyss hemkommen från årets första sommarfest (!) läser jag ditt roliga inlägg, du är så fyndig!! =) Ses i morgon, kram!

2010-05-26 @ 21:39:50
Postat av: Helge

Ja jag håller mig till smala o smidiga buketter.

2010-05-26 @ 22:24:12
Postat av: Ankan

Vickan: ja alla dessa fester...och insamlingar...puh!



Helge: Nja, dom var rätt yviga.. ;)

2010-05-26 @ 22:30:48
Postat av: Maja

mina buketter blir alltid fula å hur som.. vad betyder det!?

2010-05-26 @ 22:50:51
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Ankan

Maja: Det ligger i betraktarens öga...du är en självkritisk person. ;)

2010-05-26 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: