>

går på långledigt!

Efter ett intensivt jobbpass går jag på långledigt igen. Huvudvärken kommer smygande redan på onsdag eftermiddag. På torsdag eftermiddag skrattas det mest, och gäspas...Men nu ska jag vara ledig fyra långa dagar! Jätteskönt, men jag hatar att komma tillbaka och sakna kontroll. Ett dilemma där. Vill vara ledig men vill även ha koll på allt som händer. Ska jobba på det. Måste släppa lite på mitt kontrollbehov. Både hemma och på jobbet. Idag bad jag mannen att köpa ett par buntar tulpaner på Nelins när han åkte hem från stan. Det var att släppa kontroll för mej, att låta honom välja tulpaner... Han valde fina färger som passade bra ihop och står nu så vackra i min Alvar Aaltovas!


 En Anka som totalt släppt kontrollen.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: