>

Solrosfynd

Idag har jag fyndat världens charmigaste lilla bord för 30kr. Färgen är avskavd, men i en underbar gammelgrön kulör med lite blått i sig. Funderar på att ha det som det är, utan ommålning. En av mina favoritbloggare Designe gillar också den färgen, kolla här! Det finaste av allt är bordskivans undersida som är ihopspikad av gamla sockerlådor. Själva bordskivan är gjord av bucklig masonite. Jag önskar att det vore i omvänd ordning så man finge se den vackra undersidan. Men, man kan ju alltid ställa det upp och ner...



Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Vickan

Coolt! jag slog till på den GRÖNGRÖNA kistan igår. Nu ligger barnens gamla leksaker i den i källaren.

2011-02-11 @ 10:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: