>

djurrättsaktivist, javisst



På bröllopet i lördags "lånade" Vickan och jag en päls när vi skulle ut och puffa cigarr. Vi började prata om att skaffa oss varsin vintagepäls. Har man en päls i garderoben så är det aldrig något problem med ytterkläder när man ska var lite mera uppklädd. Idag har vi varsin! Solrosen förstås, 100kr. Hur fräsch och fin som helst. Vilket djur det är som fått sätta livet till tänkte jag kanske få hjälp med här på bloggen. Någon som vet?



Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Maja

fiiin! det fanns ingen i min storlek alltså..?:(

2011-03-09 @ 23:11:57
URL: http://maje.blogg.se/
Postat av: Ankan

Jag tror du kan ha den där. Den ska ju vara lite rymlig. Denna var minst, dom andra var bra mycket större.

2011-03-10 @ 09:04:11
Postat av: Vickan

Känns som en bra investering. Hoppas på många vinterpartaj de kommande åren.=)

Viltvårdaren kanske vet nåt om ursprunget?

2011-03-10 @ 09:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: